Cestování, moje další láska

Cestování je moje velká záliba. Když jsem byla na škole stále jsem snila o všech možných místech, které bych chtěla navštívit nebo třeba kde bych chtěla i chvíli pobýt. Z ničeho nic z toho byl dlouhý Bucket List (a pořád přidávám).

Takhle jsem snila několik let, až jsem si vysnila USA. Po škole jsem si sbalila kufr, zamávala a vzlétla. Stále jsem ráda, že jsem měla tu odvahu se sama vydat na takovou cestu, a ještě napříč USA - do Kalifornie.

Kdo by řekl, že to cliché o cestování, že Vás změní, posílí, obohatí apod. je nakonec pravda.

Byl to rok skvělých zážitků, dobrodružství, přátel a i studia. Trošku si tady na to zavzpomínám a třeba se to bude líbit i Vám.

Manžel není moc cestovatel, ale nějak si to (dobrovolně samozřejmě) přijal za své. Byl to takový náš kompromis. Nechtěl se do zahraničí odstěhovat (ač na krátko), tak cestujeme a poznáváme místa spolu (a nejen v zahraničí). Těším se až nabalíme auto a i s malou vyrazíme někam po Česku. Je tolik míst, které mně lákají.
Každý most mi připomene scénu z Dirty Dancing

Shoreline Park


Hakone Gardens, Saratoga, CA

Komentáře

Oblíbené příspěvky