Příprava na život s miminkem

Dá se vůbec připravit na život s miminkem? Na to Vám odpovím asi až za několik měsíců, ale už teď nějak tuším odpověď. Nicméně mně přišlo zajímavé si teď sepsat svoji představu a poté srovnat.

Jako prvorodička v 21. století jsem si sedla ke googlu a hledala všechny možné seznamy a doporučení. Videa mi často přisla hodně ovlivněná sponzorstvím, takže to jsem brzy vzdala (nechci však křivdit všem). O x hodin později jsem nebyla o nic moc moudřejší. Každý logicky považuje za "ideální výbavičku" něco jiného a mně to často přislo prostě a jednodušše zbytečné. Nechtěla jsem se nechat oblbnout reklamou a tím, že tenhle produkt jako fakt musím mít.

Základní výbava oblečení a kosmetiky
Dala jsem i na rady okolí. Například mi doporučovali koupit košilky/ body na zapínání, abych nemusela malé tahat pořád oblečení přes hlavu. Chtěla jsem hlavně mít dost overalků a teplého oblečení (termín máme koncem listopadu). A ač jsem nechtěla nakupovat oblečení moc, přece jen se to nějak rozjelo. Trošku mně uklidňuje, že je to několik velikost dohromady.

Také mně zajímal názor na dětskou kosmetiku. Dostala jsem hlavně radu ohledně krémů na zadeček a opruzeniny, a prý si nemám zatím lámat hlavu s něčím na koupání apod. Tady jsem zvolila variantu opět na radu okolí, a to si sepisovat, co by se hodilo když .. s konkrétní značkou či obchodem a pak když na to dojde, tak se to buď objedná či se vyšle manžel. Celkově co se kosmetiky týká, je to náročnější. Na trhu je nyní bezpočet možností a vybrat "tu nejlepší" není jednoduché. Na každou značku najdete i skvělé i špatné recenze. Plus ne každé složení ji bude sedět. Čtením a hledáním jsem strávila spoustu času a pak budeme muset bohužel jen testovat a doufat. A co teprve plenky .. ou jee .. látkové, eco friendly, apod.

Kočárek či nosítko
Při ceně kočárků se mi udělalo celkem nevolno, a co hůře, vůbec se mi nelíbily. Nakonec jsme našli kočárek za rozumnou cenu, pěkný a se všemi atesty. U sedačky jsme se dívali nejvíce na bezpečnost a nevolili jsme proto trojkombinaci u kočárku, ale koupili jsme sedačku zvlášť. Také se nemůžu dočkat až tu naši malou princeznu budeme nosit. Na koupi šátku nebo nosítka si chci počkat a prvně si to otestovat, i co se bude malé líbit a co ji bude sedět.

Domácí výroba
Chtěla jsem malé vyrobit i něco sama. Neumím šít, takže nějaké povlečení nebo hnízdečka šly bokem. Nakoupila jsem si na lapač snů a poté i na takový jednodušší kolotoč nad kolébku. Tady zatím moje manuální umění končí.

Zatím mám pocit, že jsem ujela s nakupováním pouze jednou, když jsem koupila hračku, co se zavěšuje nad autosedačku. To musím uznat, že není důležitý nákup. Nicméně ten tučňák byl fakt rozkošný.

Co Vaše nezbytnosti pro děti? Co jste koupili a pak Vám to bylo k ničemu? Podělte se se mnou, budu ráda.

Mějte se krásně

Komentáře

Oblíbené příspěvky