Cestovatelka, zaprděnec a ta, co nemá ráda auto

To je kombinace, viďte. Jsem nadšená cestovatelka. Už jsem pár míst viděla a těšila jsem se, že tuto moji vášeň bude sdílet i partner. No, nestalo se. Manžel se přidá, to ano, ale nerad. Přitom si pak to místo, kam dorazíme, užívá a je rád, že jel. Pak nastane i čas v životě, že chceme šetřit, na domeček a to pak chápu, že se mu nechce dovolenkovat, ale chybí mi to. Pak jsem otěhotněla a říkala jsem si, že budu mít parťačku na cesty. Ze začatku auto snášela a cestu prospala. Pak nastala TA situace domácí karantény, jestli to byl ten důvod nebo prostě se jí to přestalo líbit, kdo ví. Je tedy fakt, že auto neměla ráda ani když byla v bříšku. Vždycky mně obšťastnila dobře mířeným kopem, abychom museli zastavit :)
A tak trávíme dny v okolí domu, případně mírný pojezd. A velmi doufám, že se to zlomí a budeme moct někam vyrazit. Protože i cesta za babičkami a dědy je velmi náročná.

Komentáře

Oblíbené příspěvky