Cesta k domečku: Nesting nezmizí po porodu

Když jsem byla na konci druhého trimestru, tak mně uhodil obrovský nesting a úzkost z toho, že nemáme vlastní bydlení, kde bych malé vytvořila její místečko. Tomu tvorečkovi je to jedno, já vím, jen jsem pro ni chtěla TO její místo, kde bude mít komodu, hračky a knihovničku. Má to teď tady na bytě, trošku jinak než jsem si představovala, ale má. A ano, je jí to stále jedno.

Domeček jsme začali hledat asi 3 - 4 měsíce před svatbou. Je to teď tedy něco přes dva roky, co jsme byli na první prohlídce. Hned ten první dům byl skvělý, trošku dražší, ale perfektní. Bohužel někdo byl rychlejší. A od té doby to šlo z kopce. Vždy bylo něco, z čehož jsme nechtěli ustoupit. Myslím, že ani nejsme extra nároční. Chceme dům, ale nebránili jsme se ze začatku ani pěknému bytu. Nechceme velký dům, spíš větší pozemek. Každou chvíli projíždím reality a pevně doufám, že se tam TEN dům objeví. Nebo TEN pozemek. Ano, i takhle jsme rozšířili rozsah a docela se k tomu více přikláním. Mít možnost si vytvořit svůj prostor na celý život od základu podle sebe, je krásná varianta.

Snad brzy budu moct využít všechny (pinterestové) nápady a rozjet nesting ve velkém.

Komentáře

Oblíbené příspěvky