BLOGMAS 1/2020 Adventní kalendář

Vítejte u oficiálního prvního dne Blogmas. Tento krásný a sváteční měsíc začnu něčím speciálním, a tím je právě Adventní kalendář. Vždycky jsem se těšila na Mikuláše až dostanu čokoládový kalendář a hlavně budu moct sníst najednou těch 5 předchozím čokoládek. Pokaždé jsem hádala, co to asi bude za tvar a nemohla se dočkat až budu otevírat políčko 24. Malá ještě (a doufám, že ještě hodně dlouho nebude jíst) nejí čokoládu, tak jsem musela být trošku kreativní. Když jsem byla aupair, tak prcek měl dřevěnný domeček, uprostřed byl stromeček a okolo okénka, která ukrývala různé malé ozdoby. Pro malou jsem chtěla také něco speciálního. Něco, co budeme moct používat i několik let, a třeba si to jednou vezme a bude používat se svými dětmi. A tak jsem přemluvila mamku a pustily jsme se do výroby vánočních pytlíčků. Pokud nemáte šicí stroj (ani nikoho okolo, kdo by Vám pytlíčky ušil), mrkněte na konec článku. 

Začínáme
Prvně jsem si prošla to, co bych tam malé mohla dát, abychom se odpíchly od velikosti. Případně když to bude něco velkého je možnost dát do pytlíčku instrukce, kde se ten dáreček ukrývá nebo třeba může obsahovat různé kreativní pomůcky na vytvoření ozdob apod. (to bude spíše pro ni až bude trošku větší). A zároveň i malé pytlíčky, do kterých dáme zajímavou aktivitu na ten den (např. natrhat barborku, vytvořit vánoční betlém, různé papírové ozdoby na stromeček, atd.). Letos jsem pro ni do pytlíčků zvolila např. sponky, vánoční pyžamo, ovocné kapsičky. V jednom speciálním najde i malý zvoneček "pro Ježíška" (o tom bude článek 6.12.) a nakonec jsme ani nenaplnili všechny pytlíčky.
 
 
Co jsme potřebovaly na naše pytlíčky 
 * chce to nějakou pěknou a vánoční látku. Vybraly jsme klasický červený plátno a zelenou látku, na které jsou kytičky, ALE na dálku vypadají jako hvězdičky
* ozdobnou stužku
* dřevěná kolečka




Příprava
Mamka je vyučená švadlena, často i nám něco ušila, takže zásob má až až. Prošly jsme vše, daly dohromady, udělaly náčrty a ..

.. a pak už se šil jeden pytlíček za druhým. Prý je to pěkná piplačka, ale řekněte sami .. stojí to za to vidět ty očka plný očekávání. I když ještě letoš mám spíš větší očekávání já ...














Do budoucna mám v plánu zavěsit pytlíčky ať už na jednu větvičku nebo z několika udělat stromeček. Letos, i kvůli prostoru v našem bytečku, jsem dala několik pytlíčků do vánoční IKEA krabičky.
Malou zatím víc bavilo škubat kolečka, tak uvidíme, jak se ji bude líbit otevírání. Myslím, že to časem mít úspěch určitě bude.









zdroj: www.pinterest.cz
Pokud nemáte šicí stroj, variant je bezpočet
 * pytlíčky se dají koupit (napří. fler.cz,..)
* lze používat papírové pytlíčky a otvor srolovat a zalepit nálepkou s číslem,
* použít ruličky od toaletního papíru,
* každý dáreček separetně zabalit a nadepsat číslem (a třeba schovat po domě a každý den dát indicie k nalezení pokladu),
* a co si budeme vyprávět .. pěknému kalendáři napečenému z perníčků bych neodolala
 






Připravujete dětem také kalendáře nebo kupujete čokoládové? Jaké máte nejraději? Pokud budete zkoušet tvořit, označte u fotky na instagramu #blogmasspolivkou2020 nebo pošlete fotku na email zuza.polivka@gmail.com. Ráda se podívam na Vaše výtvory. 

Mějte se krásně vánočně

Zuza

Komentáře

Oblíbené příspěvky