BLOGMAS 26 Vánoce u nás

 V hlavě mi pořád jelo "Tohle jsou naše první Vánoce ve třech.". Moje hlava naprosto loňské Vánoce vyblokla. Bylo to náročné. Vánoce v šestinedělí. Letos už malá vnímala, že se děje něco jiného než každý den. Stromeček ji přes den nechával chladnou, asi ani nezaznamenala, že tam je. Ale světýlka, která jela už od rána ji fascinovala. Místo štědrovečerní večeře jsme měli oběd. Lososa to ano, ten do ní zapadl hned, ale salát, který jsem ji dělala, plula jak o život. 

Večer byl nádherný. Zapli jsme stromeček, okolo dárečky, všude tma a pak zazvonil zvoneček a malá byla zvědavá co se děje. Letos jsem viděla v praxi úsloví, že někomu září oči. Ten moment, když uviděla stromeček .. no dohnalo mně to k slzám. Dárečku ji naprosto nezajímaly, zato baňky sundávala a roznášela po pokoji.

Vánoce byly fakt nádherné.

Jak jste si užili Vánoce vy? Viděli jste se se svými blízkými? Dostali jste, co jste si přáli? Ať už hmotně nebo nehmotně.

Mějte se krásně

Zuza

Komentáře