Kluk nebo holka??

Už od začátku, když jsem seděla a koukala na ty dva proužky jsem měla takový ten vnitřní pocit, že čekáme kluka. Když jsem se dívala poprvé na ultrazvuk, kde nevidíte prakticky nic než jen malou fazolku, ten pocit tam byl opět. Jeden večer jsme si s manželem sedli a pro zábavu se podívali na babské rady ke zjištění pohlaví.
Podotýkám, že mi pohlaví miminka bylo upřímně jedno. Před těhotenstvím jsem vždycky skákala od jednoho k druhému. Když jsem zjistila, že jsem těhotná, něco jako pohlaví mi bylo víte kde. Hlavně, aby šlo všechno v pořádku, aby maličké bylo zdravé a oba jsme to zvládli.

Jak u nás probíhalo testování
Upřímně manžel se na něco takového netvářil. Překvapena jsem opravdu nebyla. Nicméně se překonal a my zvládli pěknou řádku pokusů. O testu s močí a sodou apod. jsem mu raději ani neříkala..

Sladké vs Slané 
Největší změnou pro mně v těhotenství byla chuť na sladké. Tu jsem neměla snad ani jako dítě. Vždy jsem byla spíše na slané (och moje milované brambůrky). Plus kvůli problémům s močovým měchýřem jsem se cukrům vyhýbala.
Sladké = holčička


Mayský kalendář 
Viděla jsem spoustu videí, kde tento “pokus” vyšel. Porovnává se věk matky a měsíc početí. V tomto případě nám vyšel kluk.

Zářivá pleť vs problematická pleť 
Od října minulého roku jsem se potýkala s hormonálním akné. Zkoušela jsem spoustu různých vychytávek, jak si pleť zlepšit. V těhotenství se tváře se trochu zlepšily, a celkově se stav pokožky zlepšil. Tudíž nám tady vychází také kluk.

Prsten na řetízek nad bříško
Při tomto pokusu si dáte na řetízek (slyšela jsem i variantu s vlasem) prstýnek, namíříte na bříško a pokud se začne dělat kruh je to holka a pokud se prstýnek houpe ze strany na stranu je to kluk.
Tento pokus byl největší tragedie. Nehýbalo se to téměř vůbec, poté jsme trošku přivřeli oči a byla to spíše přímka - kluk.

Celkově jsme zkusili 12 pokusů a ve výsledku nám vyšel s nejvíce body kluk (9).

Velký ultrazvuk ve 20. týdnu nám vše prozradil. Nechtěla jsem se to dozvědět chladně v ordinaci doktorky a sama bez manžela, takže jsem ji poprosila o lísteček a poté se pekl dort. Pro kluka borůvky a pro holčičku maliny. Jakmile přišel manžel z práce, byli jsme jak dvě malé děti, co se nemůžou dočkat Vánoc.


Domácí piškotový dort
Společně jsme tedy zařízli do dortu a našli jsme tam maliny :)

Bude to holka!


Komentáře

Oblíbené příspěvky