Milovaný podzime

Náš byteček (ač pronajatý, tak prostě náš) má jedno obrovské plus - okna přes celou jednu stěnu. Před okny roste několik stromů a naprosto zbožňuju současná rána, kdy se zvednou žaluzie a já vidím ten krásný a barevný podzim.

Když jsem byla školou povinná, tak jsem byla spíše letní člověk. Teplo, bazén a zmrzlina. Několik posledních let mám však už trošku jiný pohled na roční období. Léto je pořád fajn - šaty, sandálky a vysedávání na balkoně až do tmy s ledovou kávou v ruce má své kouzlo. Já se nicméně těším na kouzlo podzimu, jelikož ten letos nabral úplně jiný směr a já se nemohou dočkat, až se projeví se vším všudy. Ano ano, tím největším kouzlem je, že přivítáme do naší rodiny malou princeznu. Už tímto podzim vyhrál na plné čáře.

Další radosti letošního podzimu
Podzim je plný mých oblíbených barev (snad od dob, co jsem byla malá) - oranžová, žlutá, hnědá. Procházky jsou o to hezčí a já jen koukám do stromů s úsměvem na tváři.

Když vezmeme podzim i z hlediska mody, tak mám letos také daleko větší "chuť" na barevné oblečení. Vyhlížím tu správnou těhotenskou/nosící hořčicovou bundu (či kabát).

Dalším skvělým faktorem podzimu je jídlo - vaření a pečení celkově. Období užívání si polévek na všechny možné způsoby. Postupně dostávám chuť i na dýňové speciality, jen se zatím nemám k tomu je sama vyzkoušet. Období koláčů, buchet a jiných specialit (výborný čas na brusinkovou buchtu) a k tomu teplý čaj, horká čokoláda nebo chutná káva, a nikdo mně z domu nedostane.

Asi ze mně mluví moje romantická duše, podzim má však svoje kouzlo.


Milovaný podzim
Brusinková buchta

Jablečný koláč



Recepty na brusinkovou buchtu a jablečný koláč budou brzy na blogu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky