Nesting je vážná věc

Malá zavelela, že je načase si odpočnout a já ji ráda vezmu za slovo. V posledních týdnech jsem bohužel v hnízdícím módu. Už jsem z toho unavená sama a manžel také, ač trošku z jiných důvodů (při mé větě, že tu musím uklidit, že tu je hrozný bordel, jen nevěřícně koukal okolo. Haha teď už je to jiné, jelikož se všude válí vytříděné tašky věcí). Procházím místnost za místností, šuplík za šuplíkem, skříň za skříní a nestačím se divit. Všimli jste si někdy, kolik zbytečností vlastníte? Kolik věcí se Vám po domě jen tak válí a už na ně nikdo pár měsíců/pár let nešáhl? Kolik oblečení máte v šatníku jen tak pro parádu nebo kdyby náhodou? Společně s těhotenskými hormony a hnízděním z toho vzniká šílenství.

První vlna mně zasáhla někdy před 20tt. Chtěla jsem nakoupit oblečky a různé věcičky. Chtěla jsem mít aspoň něco (asi důkaz, že se to opravdu děje), ale jelikož jsme nevěděli pohlaví, tak to šlo na ústup. Teď od 30tt přišla další a mnohem intenzivnější vlna. Projekt debordelizace bytu. Věci pro malou tak nějak máme, pořád nám něco visí na seznamu, ale není to žádná tragédie. Věci pro sebe mám sepsané (a nejspíš je načase si je skutečně nakoupit a zabalit pomalu tašku do porodnice). Jelikož nám začaly přibývat dny, které jsou už dost chladné, začalo mně pěkně štvát, že se do ničeho nevlezu. Jakmile jsem otevřela skříň, že si zatím dám bokem trička, ze kterých mi leze břicho a kalhoty, kdy knoflík a dírka se nevidí ani na míle daleko, zjistila jsem, že mám šatník plný věcí, které jsem třeba i roky (ROKY!!!!) neměla na sobě, ale bylo mi líto to dát pryč. O asi 4 hodiny později mám narvanou obrovskou tašku, ještě další tašku a mnoho dalších tašek oblečením. Stejným způsobem půjdou i kabelky a boty. V botníku mám dokonce i boty s dírou, no chápete to? Kdy se ze mně stal takový sysel nechápu.

Doufám, že malá bude něco mezi mnou a manželem. Ten nemá citovou vazbu k téměř žádné věci a já někdy až zbytečně přehnanou.

Komentáře

Oblíbené příspěvky