BLOGMAS 0/2020 Úvodní článek

Vánoce jsem měla vždycky ráda, asi jako každé dítě. Pamatuju si, jak mamka vše chystala, to napětí od rána jestli Ježíšek fakt dojde a tu radost, když konečně zazvonil zvonek a my mohli jít ke stromečku. Taky mi v paměti zůstává to, jak mně sourozenci dostali "na starost", aby mně zabavili a mamka mohla dodělat poslední věci. Nejčastěji to skončilo kinem a pak procházkou po městě, abychom se podívali, kde už Ježíšek byl. To jsou ty krásné vzpomínky, které mám a které doufám, že vytvořím i pro malou.

Na každý den v prosinci jsem vyvořila něco speciálního, něco co má pro mně velkou váhu a co doufám, že se bude líbit i Vám. Bude se tu mísit všechno možné od dětství po moji současnou roli mámy. Snažila jsem se vše připravit tak, aby (pokud budete chtít něco z toho zkusit) se vše stihlo do Vánoc. Doufám, že si třeba taky zavzpomínáte, inspirujete nebo prostě jen na pár minut během dne vypnete a u článků odpočinete.

Pokud se do něčeho z tohoto Blogmasu pustíte taky nebo budete sdílet svoje vánoční svátky, přihoďte na Instagramu #blogmasspolivkou2020 nebo pošlete email s fotkami na zuza.polivka@gmail.com. Moc ráda se podívám, jak trávíte tyto krásné svátky. 
 
Pojďme si užít tento měsíc co nejvíce v pohodě, bez stresu a s důrazem na to, co je skutečně důležité. Není to množství dárků, které dáte svým dětem nebo rodině celkově. Teď zpětně si pamatuju nejvíce to, jak jsme seděli všichni u večeře. Jak jsme si pouštěli koledy na gramofonu. Jak jsme rozbalovali jeden dárek za druhým, pěkně postupně a vždycky rozbaloval jen jeden. Jak jsme pak seděli, do posledního místa v žaludku cpali cukroví a listovali v knížkách, zatímco jsme se dívali na nějaké pohádky.

Mějte se krásně a užívejte rodinné pohody.
 
Zuza

Komentáře

Oblíbené příspěvky