BLOGMAS 2/2020 Vánoční věnec

Po ručně dělaném, s láskou zdobeném vánočním věnci jsem toužila co si pamatuju. Co mám svoji domácnost proběhl jeden pokus a byla to katastrofa. Nenechám se porazit a vydávám se do boje znovu. Přitom se to zdá tak jednoduché, že? Pro inspiraci jsem projela Pinterest a hodně se mi líbí takový ten přírodní styl se skořicí, pomerančem, jutovou stužkou apod. Se šiškama si úplně na věnci nerozumím, takže ty tentokrát vynechám.

Výsledek je sice jednoduchý, ale mně se líbí. V hlavě mi teda vždy a všechno vypadá líp než pak reálný produkt 😊

Jelikož je dnes pátek, máte dostatek času na to, připravit si ten svůj věnec. Ať už si ho vyrobíte a dáte na vstupní dveře nebo si na něj přidáte svíčky a budete ho mít na stole, určitě Vám bude krásnou upomínkou blížících se Vánoc.
 
Děláte si věnec doma sami nebo kupujete? Nebo Vás tato adventní dekorace minula? Pokud se do tvorby vrhnete, označte na instagramu #blogmasspolivkou2020 nebo pošlete fotku na zuza.polivka@gmail.com. Ráda se na Vaše výtvory podívám. 
 
Mějte se krásně vánočně 

Zuza



Komentáře

Oblíbené příspěvky