Zase o kousek blíže tomu velkému číslu ..

Roky nějak příliš rychle plynou. Jeden den slavím, párkrát mrknu a je tu zase 9. listopad. Nejsem moc na oslavy a být středem pozornosti. Ráda na své narozeniny někam vyjedu a dárkem je mi právě zážitek. A tak jsem na narozeniny za poslední roky byla třeba v brněnském Vida centru nebo na Dolní Moravě. Loni jsem byla na konci těhotenství, tak jsme po dlouhé úvaze zvolili raději domácí výlet zakončený v naší oblíbené kavárně. No a letos.. k tomu se raději nevyjadřuji. Nicméně co je dcerka na světě, tak vnímám daleko více to, že už jí bude rok než to, že mně příští rok bude třicet. Zatím na mně žádné děsy z toho velkého čísla ale nejdou. 

Věřím, že tohle bude velký rok. Tak velký, jak si ho jen udělám. A plánů mám opravdu hodně.. tak hurá do toho.

(zase o rok starší) Zuza





Komentáře

Oblíbené příspěvky