BLOGMAS 5/2020 Pamper Day aneb je potřeba o sebe pečovat s láskou

Rozhodla jsem se napříč tímto Blogmasem dát pár článků, které se mohou zdát úplně mimo vánoční náladu. Je pravda, že je potřeba si odpočinek a čas pro sebe dopřávat po celý rok. Nicméně .. nicméně v tomto vánočním shonu (ať je kvůli současné situaci jiný než každý rok) je o to víc nutné se zastavit a dopřát si to, co máte rádi. Pokud k tomu máte ještě děti .. (proběhl malý mikrospánek) .. 

Vývoj svého ať už ranního tak večerního rituálu dělím na před Luckou a po Lucce. Liší se hlavně v délce, pokud by to někoho zajímalo. Ale teď vážně .. o obličej se snažím starat pečlivě ráno a večer. Když se malá narodila, tak jsem se na to prostě vykašlala a rozdíl byl znát. Celou obličejovou rutinu stihnu v rámci pár minut a ukážu Vám svých pár oblíbených pomocníků. Pak jsem měla jeden nepříjemný zážitek při pohledu do zrcadla po probdělé noci, a od té doby přidávám i korektor. Není mým cílem vypadat jak na přehlídkové molo, ale jsem ráda když se sama sebe neleknu 😀

Do své ranní rutiny jsem zapojila i dcerku. Na ty naše rána se těším a užívám si to, jak ji vše zajímá a jak si chce se všemi těmi lahvičkami hrát a zkoumat je (tedy ochutnávat).



Co pro Vás znamená Selfcare? Líčíte se ráda? Denně nebo jen příležitostně? Je pro Vás těžké najít si ráno chvíli na sebe?

Mějte se krásně vánočně

Zuza


Komentáře

Oblíbené příspěvky