BLOGMAS 13/2020 Vánoční focení

Letos jsem se rozhodla, že se pustím do rodinného focení na vánoční přání. Proběhla debata o tom, jestli tam bude dcerka sama nebo my všichni tři. Debata byla krátká. Prý všichni tři. Pro mně trošku komplikovanější kvůli tomu, že si fotím všechny rodinné fotky s malou sama. Kdo se bojí nesmí do lesa, že jo. A hlavně jsem našla super tip. Pokud nemáte nikoho kdo by stál za kamerou a fotil, tak udělejte video a pak obraz po obrazu projíždějte a při troše štěstí se najde aspoň jeden obraz, kde se budou všichni zúčastnění dívat jedním směrem. Já teda nejsem úplně zastánce nutnosti dívat se do objektivu, tím to mám trošku zjednodušené.

Ještě Vám povím o mém hledání stejného či podobného outfitu pro celou rodinu, protože to je teda také oříšek. Přímo na Štědrý den jsem hledala pyžama. Jednoduché, vkusné, bez sobu a podobných srandiček, co vychází jakoby z pyžama ven. Našli jsme pěkné v Tesco, bohužel ne stejěé pro malou. Má aspoň s vánoční tématikou. A poté oblečení na samotné focení na přání. Tam jsem zvolila variantu stejné barvy. Malé jsem našla červené šatky v bazárku na Modrém koníku, sama mám červené šaty a manžel dostane bílou košili. Jde o ten moment a vzpomínku, nemusíme být jak přes kopírák (aspoň se tím uklidňuju). 

Obdivuju také lidi, kteří dokážou být na fotce přirození. Moje pokusy o úsměv a k tomu pozy .. no. Vzpomněla jsem si na scénu z Jak jsem poznal Vaši matku, když se Marshal snažil pozvat ven slečnu z kavárny.  

Jop, ty šaty ji snad ani na Štědrý den nevydrží..

Děláte také vánoční focení? Jen tak pro sebe na památku nebo na přání pro rodinu? Pokud budete dávat fotku z focení na instagram, použijte #blogmasspolivkou2020 nebo pošlete na email zuza.polivka@gmail.com. Ráda se podívám a inspiruju na další focení.

Mějte se krásně vánočně

Zuza

Komentáře

Oblíbené příspěvky