BLOGMAS 20/2020 Dárky vyrobené s láskou


Co se dárků týká, tak se už několik let v rodině zaměřujeme hlavně na děti (a že se teda rozrůstáme). Často někdo (třeba mamka) udělá balíček s dobrůtkama, nebo každý donese krabici s cukrovím. Čím jsem starší, tak tyto dárky oceňuji daleko více.

Dárky na chuť

Takový s láskou pečený dárek je prostě pecka. O Vánocích se samozřejmě chodí s krabičkou cukroví, nicméně i například Vánoční páj (ano páj, prostě se tak jmenuje) nebo Skořicový šneci jsou skvělým dárkem. Receptů na Skořicové šneky najdete bezpočet (sama mám ráda ten od Smooth and cooking). Vánoční páj je prostě něco jiného, krásně vánočního. Je plný sušeného ovoce a kapky alkoholu.

Možností na jedlé dárky je opravdu nespočet. Na Instagramu na mně vyskočil od Na skok v kuchyni recept na Perníkovou granolu. Karolina Fourová (@karolinafour na IG) třeba dávala recept na domácí vanilkový cukr či vanilkový extrakt, a spousta lidí to komentovala, že to dávají jako dárek. Švagrová dělá třeba naprosto boží domácí paštiku a při každé návštěvě doufám, že se objeví na stole :) Líbí se mi i varianty nakládaných dobrůtek (sušená rajčata, sýr, bylinkové oleje,..). Jednou v práci (pšt) kolovalo i domácí Bailey's, které jsem chtěla také letos vyzkoušet. Skvělou variantou jsou i pečené čaje, domácí marmelády. Pěkně skleničky nazdobit a vypadá to perfektně.

Mini slaný karamel
Já se letos nakonec pustila (po dlouhém hodnocení, abych byla upřímná) do Slaného karamelu (opět nečekaně podle Smooth and cooking, jehož recept máte zde). Bylo to teda hodně na moji trpělivost a zabere to hodně času, ale je to výýborný. Dávám si to teda zatím hlavně do kávy (jojo, bylo to myšleno jako dárek pro ostatní, ale první dávka se musela ochutnat). Takže jsem ještě dělala další dvě dávky, které pracovně nazývám jednoručné. Prvně s malou v ruce a pak v nosítku, kde pak prospala plnění skleniček.







Vyrábíte také nějaké dárky? Pokud budete svoje výtvory sdílet na instagramu, označte #blogmasspolivkou2020 nebo se podělte o nápady v komentářích.

Mějte se krásně vánočně

Zuza

Komentáře

Oblíbené příspěvky