BLOGMAS 14/2020 Vánoční přání

Loni jsem bohužel nedokázala zorganizovat žádné focení na vánoční přání. Docela mně to mrzí. Nejen, že by bylo vánoční, ale zároveň i novorozenecké. Bohužel, změnit se to nedá. Tak jsem se na to vrhla letos. Jak probíhalo samotné focení jste viděli včera. Se samotným přáním jsem to udělala opravdu jednoduše. Našla jsem fotku, na které vypadáme všichni tak nějak přijatelně, dodala nápis "Krásné Vánoce" a dala jsem vyvolat. 

Myslím si, že je to pěkná tradice. Pamatuju si doby, kdy mamka každý rok posílala vánoční pohledy a zároveň jsme se těšili, kdo napíše nám. Je trochu škoda, že se vše nahradilo elektronicky (a třeba ještě jako hromadná zpráva). Moje rodina v USA posílala každý rok přání celé rodině a příbuzným. Byla to taková složená A4. A to množství, které přišlo jim. Jaaj. Měli jsme to všude po obýváku. Co tam přidávali bylo to, že napsali, co se za ten rok stalo. Rodinné změny, přírůstci, karierní úspěchy apod. a také jim přišlo několik takových. Já se budu držet pouze té fotografie a doufám, že nám ta tradice vydrží.

Posíláte také vánoční přání? Jste spíše na papírovou formu nebo volíte elektronickou zprávu? 

Mějte se krásně vánočně

Zuza








Komentáře

Oblíbené příspěvky