BLOGMAS 7/2020 Dopis Ježíškovi

Nelekejte se, nemám v plánu vracet se do dětských let a lepit dopis pro Ježíška na okno a pak každé ráno kontrolovat, jestli si ho už Ježíšek vzal. Jeden traumatický zážitek, kdy jsem takhle chodila asi týden a ke konci téměř se slzama v očích nechápala, proč na mně Ježíšek zapomněl, už mám (díky rodičové 😃). Ale zase úplně to nezatracujme. Pokud máte děti, tak to přímo svádí ke kreativnímu vyřádění. Samolepky, kresby, přání a hned máte krásnou tradici. Vím, že dcerka je ještě malá, ale jelikož u nás doma vládne vánoční nálada a tradice mám ráda, tak se do toho pustíme i letos.

Sama za sebe jsem to letos pojala něco ve stylu Vision boardu (tabule snů). Je tam jedna velká vysněná věc a to vlastní bydlení. Vše mám tak nějak naplánované, vidím zařízenou kuchyň, jen ta nemovitost chybí. Detaily, no. Každý prosinec už po dva roky si říkám "tak příští rok už určitě". 

No tak příští rok už určitě.

Napiště mi dolů do komentářů, jak jste to měli vy. Hledáte nebo už máte? Co pro Vás byla priorita při hledání? Nějaké rady či tipy? Moc děkuji předem.

Mějte se krásně vánočně

Zuza




Komentáře

Oblíbené příspěvky