BLOGMAS 22/2020 Sušenky pro Ježíška

Dneska Vám tu sepíšu tradici, kterou jsem obkoukala, když jsem byla aupar v USA. Tam se pro Santu chystal totiž talíř se sušenkama a mlékem, plus se daly na bok i mrkvičky pro soby. Ráno pak dítka našly nakousnuté sušenky, vypité mléko a děkovný dopis od Santy. Tato tradice se mi hodně líbí. I Ježíšek si po namáhavém šplhání do patra zaslouží odměnu :)

A abychom nepekli daleko více než je potřeba, tak jsme udělala několik sušenek z lineckého těsta. Použila jsem vánoční vykrajovátka, která jsem koupila kdysi dávno v Pepco.




Večer k tomu přidáme krátký dopis. Teď z této tradice sice nebude mít nic, ale doufám, že v dalších letech se jí takové poděkování pro Ježíška bude líbit.

Máte také nějakou tradici ze zahraničí, kterou jste si vzali za své? Nebo vymysleli jste si s dětmi nějakou vlastní? Podělte se s ostatními v komentářích.

Mějte se krásně vánočně.

Zuza

Komentáře

Oblíbené příspěvky